۱۴۰۰ تیر ۹, چهارشنبه

فیلم؛ تجمع اعتراضی خبرنگاران مقابل سازمان محیط زیست



جمعی از خبرنگاران در ایران روز چهارشنبه در اعتراض به عدم پاسخگویی به کشته شدن دو خبرنگار در حادثه واژگونی اتوبوس در مقابل سازمان حفاظت از محیط زیست تجمع کردند. (فیلم زیر)

زینب رحیمی، خبرنگار محیط زیست، در توییتر خود در این باره نوشت: «با این که جاسوس‌خبرنگاران از شب قبل در صدد بر هم زدن این تجمع صنفی بودند، اما برای دادخواهی خون مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی برگزار شد، با هدف استعفا و محاکمه مقصرین حادثه.»

لنت‌ مقوایی ترمز، علت اصلی دو سانحه مرگبار اتوبوس

در یک نمونه‌ٔ دیگر از فساد و تبهکاری نهادینه شده در جمهوری اسلامی که به قیمت جان مردم تمام شده، فاش شد که علت اصلی دو سانحه مرگبار اتوبوس که در اثر آن شماری از خبرنگاران و سربازان معلم کشته شدند، لنت مقوایی ترمز است.

به گزارش ایسنا، رئیس هیأت مدیره کانون سراسری انجمن های صنفی رانندگان گفت: در ایران لنت ترمز را با مقوا می‌سازند. پروفیل به کار رفته در اتوبوس های اسکانیا، نقطه جوشها و نقطه اتصالات هیچ‌کدام استاندارد را ندارد. کمربندهای اتوبوس نیز استاندارد نیست.



source https://www.azadegy.de/?p=26027

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

اطلاعیه ۱۵۶۷ کمیته دفاع از حقوق کودک و نوجوان

جنبش دانش آموزی1401 ایران همبستگی دانش ‌آموزان با اعتراضات سراسری در ایران در اعتراضات سراسری زن، زندگی، آزادی 1401 که منجر به کشته شدن بیش ...